Csatlakozz hozzánk!
Olvasd a Blogunkat!
Skype | Kapcsolat
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Szálloda akciók, szállás ajánlatok: hírlevél feliratkozás: szállodák .hu

Az Ön neve:

E-mail címe:

Hirtelen jött ötlet: irány Szlovákia

Posted on 26 augusztus 2011

Nyaralásunkat idén a szomszédos Szlovákiában töltöttük, Párkány-ban. Bp-től mindössze 90km-re fekvő Vadas Thermal üdülőkomplexumot választottuk. Autóval 2óra alatt elérhető, árban is megfizethető, így, úgy döntöttünk, hogy eltöltünk kellemes 5napot a fürdőhöz tartozó Thermal Hotel-ben. Esztergom felől érkeztünk, a Mária-Valéria Hídon áthaladva kb. 6perc alatt ott is voltunk a szállásunkon. Szobánk elfoglalása gyorsan ment, kedves recepciós magyarul ismerteti, elmondja, hogy mit hol találunk, utána irány a strand. Hatalmas területen fekszik ez a fürdő, sok a nyaraló, de elveszik a tömeg. 7 medence biztosítja a hűsölést, pihenést, nekünk a hullámmedence tetszett a legjobban. Itt 25pecig megy a hullám majd 5 perc szünet. Ebben a medencében van lehetőség kipróbálni a vízen járó labdát is. Hétvégén 1 órás vízi aerobiccal szórakoztatják az üdülőket. Víz 28°c. Csillag medence lassan mélyülő, kb. derékig érő résznél több kis rögzíttet úszósziget van, felette feszített kötél. A feladat eljutni az elejétől a végéig. Ránézésre egyszerű, de a gyakorlatban még a felmászás is nehézséget okoz. Nekünk nem sikerült végig menni, a kezünk viszont másnapra vízhólyagos lett, itt a víz 32°c. Relax és a pezsgőmedencében számunkra nagyon meleg volt a víz 38°c, így nem tudtunk sok időt benne lenni. A csúszdaparkhoz külön szalagot kell venni 4€ ezért egész nap használhatod az 5 különféle csúszdát, kicsik-nagyok-idősek, párosan-egyedül. Tuti élményben lesz részed. Ha megéheznél rengeteg büfé vár kb.50 akkor nem is túloztam. Különféle finomságok saslik,  gyros, hekk, frissensültek, na és az édességek, gofri, vattacukor, amerikai palacsinta, amit előtted készítenek, brazil palacsinta, ez egy újdonság hurkapálcikával egybe sütik vastagabb palacsintatészta, közepébe csoki kocka, vagy túrót kérhetsz, aztán a két szélét összesütik, az íze mint hagyományos palacsintáé. Bizonyos napokon pedig bográcsban főztek, különböző pörköltféléket. Strand területén van egy tó ahol lehet vizi biciklizni és csónakázni illetve horgászni. Más számos szórakozási lehetőség: – focipálya, röplabda pálya, kosárlabda palánk, ping-pong asztal, mini golf pálya, gokartozási lehetőség. Kisebb gyerekek számára több játszótér, ugrálóvár, körhinták.
Nekünk 5 napra volt szükség, hogy az egész területet megismerjük, és elég volt ez az 5 nap arra, hogy megszeressük és visszamenjünk akár csak egy strandolásra, ott alvás nélkül. A város kicsi, de szép, letisztult, hatalmas sétáló utca közepén szökő-kúttal, A Dunaparti rész rendezett. Ajánlom mindenkinek, hisz közel van, magyarul beszélnek, ár=érték. Sőt olcsóbb a strandbelépő, mint itthon.

Beküldő: Szanyi Arnold

Az élménybeszámoló nyereményjátékunkra érkezett, amiben prágai hétvégét sorsolunk ki.

Még nincs válasz. Legyél Te az első hozzászóló!

Hozzászólás írása

You must be logged in to post a comment.

Legutóbbi bejegyzések

Címkefelhő

Afrika Amszterdam Anglia Ausztria Bulgária Bécs Design hotelek Dubrovnik Egyiptom Firenze Franciaország Görögország Horvátország Hurghada Isztria Kanári-szigetek karácsony Kempinski Korfu külföldi szállodák last minute London luxus hotel Magas-Tátra megáll az ész München New York nyaralás nyereményjáték Nápoly Németország Olaszország Prága Párizs Róma Spanyolország statisztika Svájc Szlovákia síelés tengerparti szállodák Tunézia Törökország Velence érdekes hírek

Meta

Külföldi Szállodák .hu Blog is proudly powered by WordPress and the SubtleFlux theme.