Csatlakozz hozzánk!
Olvasd a Blogunkat!
Skype | Kapcsolat
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Szálloda akciók, szállás ajánlatok: hírlevél feliratkozás: szállodák .hu

Az Ön neve:

E-mail címe:

Horvátország – Selce

Posted on 20 augusztus 2011

Egy 4 napos tengerparti nyaralás egyik lényeges pontja a távolság, hogy minél kevesebb időt kelljen autózással tölteni, így a horvátországi pihenőhelyek közül a Kvarner öbölben kezdtem el keresgetni. Mivel nem a klasszikus szombati turnushoz igazodott az időpontunk (csütörtöktől vasárnapig terveztük a leginkább csak szusszanásnak tekinthető rövid kikapcsolódásunkat), így kevés szálláshelyből tudtunk választani. Az internetes oldalon az időpontok beírása után a harmadik felugró lehetőség volt a nyelvtörőnek is beillő nevű Crikvenica mellett található, mindössze néhány utcából álló kis falu, Selce egyik apartmanja, amelyik már elsőre szimpatikus volt, így gyorsan le is foglaltam a kívánt három éjszakára. A távolság 511 km (a Google térkép szerint pont 5 óra és 9 perc, de ezek szerint ők nem álltak meg kávézni – és mást intézni – közben), amit kellemes tempóban, 6,5 óra alatt teljesítettünk és 11-kor már a szobánk teraszáról egy rozé hosszúlépést kortyolgatva néztük a képen is látható kilátást. Pazar. A ház gyönyörűen felújított, a szobák TV-vel, teljesen felszerelt konyhával, légkondival és nagyon szép fürdőszobával vannak ellátva és a tengerpart is csak 20 méter – a faluközpont (bank, éttermek, pékség, kávézók) 100 méter -, így minden adva volt egy abszolút passzív nyaralás megkezdéséhez. Vacsorázni az épp aznap este szimpatikus étteremben voltunk, ahol német és angol nyelveken – fűszerezve horvát és orosz szavakkal – tudtunk kommunikálni a helyi, régi vágású pincérekkel. A klasszikus haltál és a rost tál után utolsó napra hagytuk a „kötelező” fogást, a Chevapchichat, amit egy kellemes séta után Crikvenica parti sétányának egyik éttermében kóstoltunk meg, és azt mondhatom, hogy méltó befejezése volt ennek a kis kiruccanásnak. Vasárnap hajnalban indulás előtt még egy teraszon elfogyasztott – helyi pékségből származó – friss burek és egy kávé belefért az időnkbe, aztán egy nagy sóhajtás után elindultunk haza. Reméljük egyszer még…

Beküldő: Szemán Zoltán

Az élménybeszámoló nyereményjátékunkra érkezett, amiben prágai hétvégét sorsolunk ki.

Még nincs válasz. Legyél Te az első hozzászóló!

Hozzászólás írása

You must be logged in to post a comment.

Legutóbbi bejegyzések

Címkefelhő

Afrika Amszterdam Anglia Ausztria Bulgária Bécs Design hotelek Dubrovnik Egyiptom Firenze Franciaország Görögország Horvátország Hurghada Isztria Kanári-szigetek karácsony Kempinski Korfu külföldi szállodák last minute London luxus hotel Magas-Tátra megáll az ész München New York nyaralás nyereményjáték Nápoly Németország Olaszország Prága Párizs Róma Spanyolország statisztika Svájc Szlovákia síelés tengerparti szállodák Tunézia Törökország Velence érdekes hírek

Meta

Külföldi Szállodák .hu Blog is proudly powered by WordPress and the SubtleFlux theme.