Csatlakozz hozzánk!
Olvasd a Blogunkat!
Skype | Kapcsolat
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Szálloda akciók, szállás ajánlatok: hírlevél feliratkozás: szállodák .hu

Az Ön neve:

E-mail címe:

Legkedvesebb napjaink Olaszországban, a tengerparton

Posted on 07 február 2011

A hely egy olaszországi, tengerparti 4*-os hotel szobája és területe, amelyek életünk egyik legkedvesebb szállodai napjait hozták.. A megérkezésig semmiféle probléma nem merült fel, a szálloda mind kívülről, mind a belső részeit tekintve kifogástalan állapotban volt, roppant segítőkész és udvarias személyzettel. Nagy örömmel nyitottam volna az ajtót, az e célt szolgáló mágneses kártyával, amikor nemes egyszerűséggel az ajtó bedőlt a szobába! Álltunk ott, mint kővé dermedt, szerencsétlen, szállodában még sosem járt “szüzek”, akik nem hiszik el, hogy beléphetnek életük első szállodai szobájukba. Miután a kíváncsiságtól vezérelve azért csak bekukkantottunk leendő(?) szobánkba, nyilvánvalóvá vált, hogy valami tévedés történt, hiszen egy átalakítás alatt lévő szoba lett “kiutalva” nekünk, mint később kiderült: tévedésből.
A recepcióvezető nem győzött sajnálkozni és vérvörös szemmel tekintgetni közben kolléganőjére, aki a kulcsokat adta. Valószínűsítettük, hogy a nyarat nem ebben a szállodában fejezi be a kollegina, ha nem lépünk közbe, ezért arra kértük a “főnököt”, ne járjon el az ügyben és hagyja meg a lányt az állásában, hiszen egy élménnyel gazdagodtunk csak és nem kevés nevetéssel. (Később kiderült, hogy valóban nem esett bántódása a hölgynek).
Megkaptuk a valóban nekünk szánt szobát, szépen el is helyezkedtünk benne, éppen fontolgatva, hogy az uszodát kellene először felkeresni, amikor is menyasszonyom a minibárt kinyitva egy fazék főzelékféleséggel találta magát szemben, aminek következtében újabb szállodaremegtető, éktelen röhögés lett úrrá rajtunk. Megpróbáltuk kideríteni, hogy milyen nemzetiségű emberek után vehettük igénybe a lakosztályunkat, de ez talán egy másik történethez tartozna…
Ezzel még egyáltalán nem ért véget a minibár okozta sokk, nézzük mit is tartogatott még ez a hűtésre és tárolásra alkalmas kis szerkezet: egy bizonytalan összetételű itallal feltöltött whiskey-s üveget!!! Leleményességben szoktuk magunkat első helyre sorolni mi magyarok, de az ilyen “kis csalafintaságok” után azért felmerül a kérdés, valóban egyedül pályázunk erre a címre?… Elképedés és újabb röhögéshadjárat után tudtunk csak megmártózni az amúgy roppant tiszta és megfelelő hőmérsékletű vízben.
Két nap telt el, amikor is keresett minket a szobalány, hogy ne ijedjünk meg, de a szobában található szobrot elvitték (egy kisméretű “szerelemszobor”, egy párocskát ábrázolva), hiszen a gazdája égre-földre keresi sok idegen országgal odébb! Már meg sem lepődtünk, hiszen természetes volt egy újabb “furcsaság”, amit vendéglátóink akarva-akaratlanul “hozzánk vágtak”. Ezeket a történéseket mi abszolút pozitívan vettük, hiszen hosszú-hosszú időre igen sok nevetéssel járultak hozzá életünkhöz.
Egyik nap a tengerparti napunkat a szálloda medencéjében kívántuk megkoronázni. Odafelé tartva egy kissé hangos svéd társaság különmutatványára lettünk figyelmesek, akik (nem igazán betartva a házi szabályt) üvegekkel és poharakkal gondolták eltölteni délutánjukat, szintén a medencénél. Éreztem, hogy itt bizony kemény mutatványokban lesz részünk, ha olyan szorgalmasan ürítgetik poharaikat, ahogyan azt tették addig is. Az, hogy egyikőjük a medence szélén való sétálgatás és egy lábon való ugrálás világrekordját próbálta megdönteni (természetesen pohárral a kézben) még nem okolta volna az égtelen röhögés kiváltását, de amikor két animátor indult feléjük, hogy ékes szóval próbálják meg az egész társaságot jobb belátásra bírni, akkor bizony megtörtént a baj.
Az északiak közül kettő gondolta úgy, hogy pár másodperc alatt olyan barátságot kötöttek az animátorokkal, ami feljogosítja őket arra, hogy mintegy rájuk támaszkodva kérjenek bocsánatot tetteikért. Mindezt a medence szélén. Heves gesztikulálások közepette az egyik szőke megcsúszott, dőlni kezdett a víz felé, de nem érte be ennyivel, még éppen elkapta az egyik animátor kezét, aki ijedtségében a társába kapaszkodott és mivel őt pedig egy másik svéd úriember karolta át, így egy olyan dominóelvet láthattunk, amilyet a legbőszebb Buster Keaton film sem tudott volna összehozni. Nem voltunk sokan a medencénél, de ekkor már mindenki féktelen röhögésben tört ki, a maradék svédek őrült ugrásokkal és szaltóféleségekkel vágták magukat a társaik után, ezt pedig követte jónéhány vendég hasonló mozzanata. Teljes felszabadultság és jókedve vette kezdetét, aminek következtében őrületes parti kerekedett, roppant élvezetes estét nyújtva mindenkinek, aki kivette a részét belőle.
Felejthetetlen utazás volt, kívánom, hogy mindenki éljen át ehhez hasonló élményeket és legyenek velük olyan kedvesek vendéglátóik, ahogyan azt mi megtapasztalhattuk.
Utazásban és élményekben gazdag évet kívánva,
a beküldő: Király András

Még nincs válasz. Legyél Te az első hozzászóló!

Hozzászólás írása

You must be logged in to post a comment.

Legutóbbi bejegyzések

Címkefelhő

Afrika Amszterdam Anglia Ausztria Bulgária Bécs Design hotelek Dubrovnik Egyiptom Firenze Franciaország Görögország Horvátország Hurghada Isztria Kanári-szigetek karácsony Kempinski Korfu külföldi szállodák last minute London luxus hotel Magas-Tátra megáll az ész München New York nyaralás nyereményjáték Nápoly Németország Olaszország Prága Párizs Róma Spanyolország statisztika Svájc Szlovákia síelés tengerparti szállodák Tunézia Törökország Velence érdekes hírek

Meta

Külföldi Szállodák .hu Blog is proudly powered by WordPress and the SubtleFlux theme.