Csatlakozz hozzánk!
Olvasd a Blogunkat!
Skype | Kapcsolat
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Szálloda akciók, szállás ajánlatok: hírlevél feliratkozás: szállodák .hu

Az Ön neve:

E-mail címe:

Povljana, Pag sziget – Horvátország eldugott kis gyöngyszeme

Posted on 07 február 2011

Horvátország talán kevéssé ismert turistacélpontjai között van Pag sziget. Mi 2006-ban felpakoltuk a családot (a kutya kivételével :)), és megnéztük, mi is van itt. Povljana városka mellett döntöttünk, ami még nem nyüzsög a turistáktól, ideális célpont kisgyerekkel utazóknak, nyugalomra vágyóknak. Gyönyörű élmény volt megérkezni magára a szigetre, fantasztikus kilátás nyílt a hegyekre, és maga a híd is fenomenálisan mutat. Ahogy közeledtünk Povljana felé, kicsit kezdtünk aggódni, mert elég nagy volt a pusztaság, és a GPS szerint pár kilométer és ottvagyunk. De aztán az utolsó pillanatban megpillantottuk a tengert és a csodálatos kis városkát, ami tényleg a nyugalom szigete. A Hotel Villa Juracban szálltunk meg, ami minden kényelmet megadott, amire vágytunk. Persze, ha már egyszer a tengarpart mellett voltunk (ráadásul a kisebb strandtól csak néhány tíz méterre), nem akartunk túl sok időt a szállodában tölteni, élveztük a csodás kavicsos tengerpart áldásait – röhögtünk a tengeri uborkákon, nézegettük a szép kis halakat, napoztunk heverésztünk. A legmelegebb déli órákban azért bemenekültünk a szállodába, és klíma mellett hevertük ki a strandolás fáradalmait. Egyik nap körbeautóztunk a szigeten, és Pag városát is felkerestük, és újfent meg kellett állapítanunk, hogy jól döntöttünk, amikor ezt a szigetet választottuk nyaralásunk helyszínéül.

Beküldő: Molnárné Erdősi Valéria

Még nincs válasz. Legyél Te az első hozzászóló!

Hozzászólás írása

You must be logged in to post a comment.

Legutóbbi bejegyzések

Címkefelhő

Afrika Amszterdam Anglia Ausztria Bulgária Bécs Design hotelek Dubrovnik Egyiptom Firenze Franciaország Görögország Horvátország Hurghada Isztria Kanári-szigetek karácsony Kempinski Korfu külföldi szállodák last minute London luxus hotel Magas-Tátra megáll az ész München New York nyaralás nyereményjáték Nápoly Németország Olaszország Prága Párizs Róma Spanyolország statisztika Svájc Szlovákia síelés tengerparti szállodák Tunézia Törökország Velence érdekes hírek

Meta

Külföldi Szállodák .hu Blog is proudly powered by WordPress and the SubtleFlux theme.