Csatlakozz hozzánk!
Olvasd a Blogunkat!
Skype | Kapcsolat
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Szálloda akciók, szállás ajánlatok: hírlevél feliratkozás: szállodák .hu

Az Ön neve:

E-mail címe:

Őszi romantika Bécsben

Posted on 03 február 2011

Amikor októberben kiderült, hogy babát várok, úgy döntöttünk a férjemmel, hogy megünnepeljük a nagy eseményt, és elutazunk egy hétvégére Bécsbe. Csodálatosan romantikus két napot sikerült ott töltenünk. Közvetlenül a városközpontnál, a Mariahilfer Strasse mellett foglaltunk szállást, a Kolping Wien Zentral hotelben, amely nagyon jó választásnak bizonyult, mert ahhoz képest, hogy milyen központi helyen van, és milyen nagy a hotel, meglepően csendes és nyugodt környezetet biztosított számunkra. A személyzet végig barátságos és udvarias volt. Egy belső udvarra néző, kellemes és tágas szobát kaptunk. Berendezkedésünk után már nem is maradt más dolgunk, mint két napon keresztül szívni magunkba a város mágikus hangulatát és az élményeket. Hosszú sétákat tettünk a városközpontban, csodálva a hatalmas Hofburgot, a pici utcákat, a múzeumokat és az osztrák ételeket: köztük a ropogósra sült gesztenyét és az elképesztő cukrászati ízkölteményeket. Ott tartózkodásunkat egy fejedelmi Wiener Schnitzel és Knödel lakomával zártuk egy barátságos kisvendéglőben, majd másnap,- a kiadós szállodai reggeli után,- szomorúan hagytuk el a várost, ám annál boldogabban és kipihentebben vágtunk neki a hazafelé tartó útnak, és az előttünk álló izgalmas feladatnak.
Beküldő: Zalatnay Márta

Még nincs válasz. Legyél Te az első hozzászóló!

Hozzászólás írása

You must be logged in to post a comment.

Legutóbbi bejegyzések

Címkefelhő

Afrika Amszterdam Anglia Ausztria Bulgária Bécs Design hotelek Dubrovnik Egyiptom Firenze Franciaország Görögország Horvátország Hurghada Isztria Kanári-szigetek karácsony Kempinski Korfu külföldi szállodák last minute London luxus hotel Magas-Tátra megáll az ész München New York nyaralás nyereményjáték Nápoly Németország Olaszország Prága Párizs Róma Spanyolország statisztika Svájc Szlovákia síelés tengerparti szállodák Tunézia Törökország Velence érdekes hírek

Meta

Külföldi Szállodák .hu Blog is proudly powered by WordPress and the SubtleFlux theme.