Csatlakozz hozzánk!
Olvasd a Blogunkat!
Skype | Kapcsolat
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Szálloda akciók, szállás ajánlatok: hírlevél feliratkozás: szállodák .hu

Az Ön neve:

E-mail címe:

Törökország, Alanya, Hotel Palm Beach

Posted on 02 február 2011

Néhány évvel ezelőtt töltöttem el 2 hetet ebben a mindent felülmúló csodálatos szállodában. A kiszolgálás, a tengerparti programok, a személyzet viselkedése kifogástalan volt. Tényleg mindent megtettek, hogy felhőtlenül nyaralhassunk. Az ételek bőségesek és változatosak, minden este szuper programokat csináltak az animátorok, vetélkedőt, discót, török estet, és még napközben is szórakoztatták a vendégeket. A hotelnek van medencéje, csúszdás is, külön kis játszóház a gyerekeknek. A kiszolgáló személyzet felettébb figyelmes. A szobánkat naponta takarították, minden nap friss törölköző, valamint hajtogattak nekünk az ágytakaróból valami figurát. Saját rendezett tengerpart napágyakkal, ahová a színes, finom koktélokat lehozhattuk a bárból. Pingpongozhattunk, esténként szaunáztunk, ill. a masszázst lehetett igénybe venni. Sikeres bazár-túrán vettem részt:  táskák sokasága, pénztárca,  Adidas melegítő, stb. A vásárlás az alkudozással külön élmény, igazi jó fejek az árusok, mindenhol behívtak és teával, rakival kínáltak! Ami a legfontosabb: az emberek nagyon kedvesek és segítőkészek, pláne, mikor megtudták, hogy Magyarországról jöttem. Szeretnek bennünket. Fakultatív programon is részt vettünk. Elmentünk Pamukkáléba ahol csodálatos fehér mészkő medencékben forró vízben lehetett fürdeni….ezt az érzést leírni nem lehet, ezt látni kell!! Felejthetetlen élménnyel lettem gazdagabb, biztos vagyok benne, hogy ide még visszatérek.

Beküldő: Herczig Mariann

Még nincs válasz. Legyél Te az első hozzászóló!

Hozzászólás írása

You must be logged in to post a comment.

Legutóbbi bejegyzések

Címkefelhő

Afrika Amszterdam Anglia Ausztria Bulgária Bécs Design hotelek Dubrovnik Egyiptom Firenze Franciaország Görögország Horvátország Hurghada Isztria Kanári-szigetek karácsony Kempinski Korfu külföldi szállodák last minute London luxus hotel Magas-Tátra megáll az ész München New York nyaralás nyereményjáték Nápoly Németország Olaszország Prága Párizs Róma Spanyolország statisztika Svájc Szlovákia síelés tengerparti szállodák Tunézia Törökország Velence érdekes hírek

Meta

Külföldi Szállodák .hu Blog is proudly powered by WordPress and the SubtleFlux theme.