Snotel: új síszálloda brand jött létre
Posted on 06 január 2011
Snotel néven új szállodaipari márka jött létre. Ráadásul pont egy olyan szegmens szállodáit jelöli majd, ami eddig nem volt lefedve, kifejezetten erre vonatkozóan szálloda-jelölés eddig nem létezett (a pályaszállás, vagy sípálya melleti hotelek csak közelítenek ehhez). Az innovatív Snotel márkanév, amelyhez már létező sípálya melletti, pálya közeli szállodák, illetve szállodaipari fejlesztők csatlakozása már folyamatban van világszerte, fel kívánja rázni a szállodaipart. Az önállóan üzemeltetett és/vagy tulajdonolt szállodák világszerte közdenek a “márkátlanság” nehézségével. Ezt a problémát hivatott orvosolni a Snotel, ráadásul a potenciális vendég így pontosan tudni fogja, hogy hegyvidéken található, sípálya, síterep melletti szálláshelyről van szó. Az ötletgazda, Michael Metcalfe (akihez csatlakozott Paul Clarke, a Virgin Hotels ex-vezérigazgatója, illetve Mike Jones a Hilton International volt vezérigazgató-helyettese) állítja: Snotel növeli majd a szállodák szobakapacitás-kihasználtságát, vendégelégedettséget és a bevételeket, hiszen nemzetközileg egyesült brand erejével, központi szobafoglalással és marketinggel sikerre van ítélve.
Még nincs válasz. Legyél Te az első hozzászóló!