Csatlakozz hozzánk!
Olvasd a Blogunkat!
Skype | Kapcsolat
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Szálloda akciók, szállás ajánlatok: hírlevél feliratkozás: szállodák .hu

Az Ön neve:

E-mail címe:

Bécsi szálloda élményeink

Posted on 29 december 2010

Megjöttünk. Nagyon jó volt. A nap érdekesen indult. Ha emlékeztek, szombaton “kissé” havazott.. Ráadásul az autóról is leesett valami bigyó, de attól még megy. Döntöttünk. Hó ide, vagy oda; megyünk. A terv az volt, hogy du.3-ra ott leszünk …a szállodánál, ami Schönbruntól egy kis séta, vagy -nekem,az az kényelmeséknek- egy U-bahn megálló. Kicsit késtünk, az oka; Parndorf. De legalább karácsonyi ajándékok végleg kilőve. A szállodát nem volt nehéz megtalálni. (GPS) Vettünk 24 órás közlekedési jegyet, ami felébe kerül a pestinek. (Igaz, nekik van 5 metróvonaluk…) Először Schönbrunt kerestük fel, hiszen advent volt utazásunk célja. Finom forraltborok, sült krumpli, hatalmas -kissé zsíros – fánk, és némi karácsonyi dísz vásárlás után irány a Rathaus. Metróval egy átszállás. Aki nem szereti a tömeget, az ne jöjjön. Hatalmas vásár. Kettő világító-villózó alpesi házikónak és egy templomnak nem tudtunk ellenállni…. Haza jöttek. Már kissé fáztunk, irány a szálloda. Érkezésünkkor tisztáztuk, hogy a szoba fizetve van, de a reggeli és a parkolás nem. Ez külön 50-60 Euro lenne, de felajánlottak egy fejenként 20 Euros csomagot, amiben benne van a reggeli, a parkolás -reggelre a szélvédőt lemosták – és minden szállodai fogyasztásból 20% kedvezmény. Mivel mi ott választottunk svédasztalos vacsorát némi sörrel abból is járt a kedvezmény. A szoba szuper volt, “király” ággyal, amilyet még nem láttam, hiszen olyan széles, hogy három párna van egymás mellett. Összességében nagyon jó volt, különösen, mert régóta szerettünk volna egy bécsi adventet látni, de egyetlen napon legyűrni az oda-vissza utat fárasztó, ráadásul nem ihatsz a Puncsból. Köszönjük.

Beküldő: Tarján István

Még nincs válasz. Legyél Te az első hozzászóló!

Hozzászólás írása

You must be logged in to post a comment.

Legutóbbi bejegyzések

Címkefelhő

Afrika Amszterdam Anglia Ausztria Bulgária Bécs Design hotelek Dubrovnik Egyiptom Firenze Franciaország Görögország Horvátország Hurghada Isztria Kanári-szigetek karácsony Kempinski Korfu külföldi szállodák last minute London luxus hotel Magas-Tátra megáll az ész München New York nyaralás nyereményjáték Nápoly Németország Olaszország Prága Párizs Róma Spanyolország statisztika Svájc Szlovákia síelés tengerparti szállodák Tunézia Törökország Velence érdekes hírek

Meta

Külföldi Szállodák .hu Blog is proudly powered by WordPress and the SubtleFlux theme.