Csatlakozz hozzánk!
Olvasd a Blogunkat!
Skype | Kapcsolat
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Szálloda akciók, szállás ajánlatok: hírlevél feliratkozás: szállodák .hu

Az Ön neve:

E-mail címe:

4 nap Münchenben

Posted on 31 augusztus 2011

2009-ben Münchenben, a Hotel Präsident ***-ben töltöttünk el 4 napot a barátnőmmel. Kétágyas szobánk volt, az emeleten voltunk elszállásolva egy nemdohányzó szobában. A szobánkban volt tv, internetkapcsolat, minibár…. minden amire szükség lehet. Érkezéskor kaptunk egy üveg pezsgőt ajándékba, ami a szobánkba volt bekészítve. Udvarra néző szobát kaptunk, ahol olyan nagy volt az ablak, hogy szinte az egész falat elfoglalta. A szálloda folyosóin, a recepción és a szobákban is híres emberek képei díszítik a falakat, nem mindennapi dekoráció. Első nap már el is indultunk, hogy kicsit szétnézzünk Münchenben. S-Bahn-nal bementünk a Marien-Platzra, ahol sokat sétáltunk és nézelődtünk (szerencsére nem volt hideg), megnéztük az Óvárosházát (igaz épp felújítás alatt állt), láttunk mozdulatlan embereket, akik szinte teljesen olyanok, mintha szobrok lennének, és csak akkor mozdulnak meg, ha pénzt dobnak nekik. Mindenféle árusok, drágábbnál drágább boltok, nagyon-nagy nyüzsgés volt jellemző. 2-3 órát sétáltunk, aztán visszamentünk a hotelbe, mert már elég fáradtak voltunk.
Másnap az Olimpia-stadionhoz és az Olimpia-toronyhoz mentünk el, ha már a párizsi Eiffel-tornyot még nem láttuk, nézzük meg ezt, gondoltuk…  Maga az Olimpiastadion, és az azt körülvevő Olimpiapark valami gyönyörű látványt nyújt, főleg messziről, vagy épp a toronyból nézve. Zöld dombok, egy szép tó, na és persze a stadion. Mellékletként erről csatolnék egy képet… A toronyba lifttel tudtunk felmenni, ami nagyon gyorsan, szinte pár másodperc alatt ért fel a magasba. 3 szinten lehetett szétnézni, hogy milyen a lenti táj. Az első szint üvegezett volt, ezen a szinten valamilyen kiállítás is volt, de már nem emlékszem milyen. A második és a harmadik szinten pedig már csak rácsok választottak el a kilátástól. A fotó, amit csatoltam úgy készült, hogy a barátnőm a legfelső szintről fényképezett le engem, ahogy az alatta lévő szinten álltam. Gondolom mondanom sem kell, hogy elég hűvös volt odafenn, és fújt nagyon a szél. Nem volt időkorlát, hogy meddig lehetünk fenn, így több mint egy órát is fenn voltunk és nézelődtünk. Ezután sétáltunk az Olimpiaparkban, illetve itt is ebédeltünk meg a késő délutáni órákban.
Este felé még el akartunk menni a Nymphenburgi kastélyhoz, ami a stadiontól csak kb. 15 percre található, de már túl fáradtak voltunk, így végül csak másnap mentünk el. Ez a kastély is gyönyörű volt, megpróbáltuk lefényképezni, de egyszerűen nem sikerült, akármilyen távolról is próbáltuk, nem fért rá egy képre, annyira hosszú épület. (Megjegyzem, a toronyból már megnéztük magunknak, hogy hová is megyünk, és mivel onnan igen könnyen megtaláltuk, hogy hol is van ez, tényleg hihetetlen, hogy élőben is milyen nagy épület ez) A kastély előtt van egy tó, ahol rengeteg hattyú van és vadkacsa. Illetve még a kastély körül további kis épületek, amikről sajnos nem tudtuk meg mik is lehettek, de nagyon szépek voltak, olyanok, mintha szinte azok is valamilyen mini-kastélyok lennének.
A harmadik napra volt még egy programunk, ez pedig a nagy müncheni Mercedes és a BMW-Welt autószalon. Én ezt vártam a legjobban… meg lehetett nézni a kocsikat belülről, be lehetett ülni, vagy felülni a motorokra, és óriási szerencsénkre épp egy motoros bemutató volt aznap a vendégek számára a BMW-szalonban. Két hosszú lépcsőn lehet felmenni a felső szintekre és a motoros az egyik lépcsőn felment a másikon pedig le. Volt olyan is természetesen, hogy egy keréken jött le, vagy épp fel. Egy ilyen hatalmas autószalonban különleges élmény volt ez.  Az utolsó napon megreggeliztünk a szállodában, aztán még egy utolsót sétáltunk a közelben, aztán pedig sajnos indulnunk kellett hazafelé.
Beküldő: Horváth Zoltán

Az élménybeszámoló nyereményjátékunkra érkezett, amiben prágai hétvégét sorsolunk ki.

Még nincs válasz. Legyél Te az első hozzászóló!

Hozzászólás írása

You must be logged in to post a comment.

Legutóbbi bejegyzések

Címkefelhő

Afrika Amszterdam Anglia Ausztria Bulgária Bécs Design hotelek Dubrovnik Egyiptom Firenze Franciaország Görögország Horvátország Hurghada Isztria Kanári-szigetek karácsony Kempinski Korfu külföldi szállodák last minute London luxus hotel Magas-Tátra megáll az ész München New York nyaralás nyereményjáték Nápoly Németország Olaszország Prága Párizs Róma Spanyolország statisztika Svájc Szlovákia síelés tengerparti szállodák Tunézia Törökország Velence érdekes hírek

Meta

Külföldi Szállodák .hu Blog is proudly powered by WordPress and the SubtleFlux theme.