Csatlakozz hozzánk!
Olvasd a Blogunkat!
Skype | Kapcsolat
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Szálloda akciók, szállás ajánlatok: hírlevél feliratkozás: szállodák .hu

Az Ön neve:

E-mail címe:

Velencétől Párizsig

Posted on 30 augusztus 2011

Szerelmemmel tavaly elutaztunk Olaszországba, Velence városába, ilyen Valentin napot kívánok mindenkinek. Nagyon romantikus volt, ahogy egész nap sétáltunk ölelkezve és eltöltöttünk egy éjszakát egy velencei 17. századi kastély hotelben, melynek ablakából láttuk a gondolázó szerelmes párokat, miközben pezsgőt iszogattunk és hallgattuk az éneklő gondolásokat. Másnap átautóztunk a bérelt lakóautónkkal a francia tengerpartra Cannesba és a tengerparton töltöttük az éjszakát a lakóautóban, innen mentünk tovább Párizsba, ahol az Eiffel torony lábánál parkolóban töltöttük az éjszakát és egész éjszaka az ágyból csodálhattuk az Eiffel torony villódzó fényeit.
Az utazás nem éppen úgy kezdődött, ahogy elképzeltem! Amikor gurultunk a repülőhöz, csak ámultam milyen szuper gépek vannak, és csak 2 kisebb volt, abból az egyik egy “matuzsálem”. Azt hittem, csak kiállítási darab. Hát tévedtem! Az volt a mi gépünk! Nem szoktam félni a repüléstől, de most eléggé rám jött a félsz! Szerencsésen megérkeztünk! Csak remélni tudtam, hogy haza már nem ilyennel megyünk! DE! Ennek ellenére, csodás élményekkel gazdagodva értünk haza!
Azóta is visszavágyom! Ha tehetném, megmutatnám unokámnak is!
Beküldő: Ago mama

Az élménybeszámoló nyereményjátékunkra érkezett, amiben prágai hétvégét sorsolunk ki.

Még nincs válasz. Legyél Te az első hozzászóló!

Hozzászólás írása

You must be logged in to post a comment.

Legutóbbi bejegyzések

Címkefelhő

Afrika Amszterdam Anglia Ausztria Bulgária Bécs Design hotelek Dubrovnik Egyiptom Firenze Franciaország Görögország Horvátország Hurghada Isztria Kanári-szigetek karácsony Kempinski Korfu külföldi szállodák last minute London luxus hotel Magas-Tátra megáll az ész München New York nyaralás nyereményjáték Nápoly Németország Olaszország Prága Párizs Róma Spanyolország statisztika Svájc Szlovákia síelés tengerparti szállodák Tunézia Törökország Velence érdekes hírek

Meta

Külföldi Szállodák .hu Blog is proudly powered by WordPress and the SubtleFlux theme.