Csatlakozz hozzánk!
Olvasd a Blogunkat!
Skype | Kapcsolat
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Szálloda akciók, szállás ajánlatok: hírlevél feliratkozás: szállodák .hu

Az Ön neve:

E-mail címe:

Nyaralás Rómában

Posted on 31 augusztus 2011

Úgy adódott, hogy lett egy szabad hetünk, amit nyaralásra szántunk. A keresőbe beírtam olcsó szállás és önökre találtam majd kaptam olcsó szállást Romában és Olaszországba utaztunk, Róma varosába, az örök városba. Minden apró részletet megszerveztünk, repülővel történt az utazás és a Grand Hotel Fleming-ben szálltunk meg, ami szinten előre le volt foglalva, interneten keresztül. Fiumicino repülőtérre érkeztünk, onnan busszal mentünk a Terminire, az út kb. fél óra volt. Első látásra kissé bonyolult volt a tájékozódás,de aztán a kis útikalauzunknak  köszönhetően nagyszerűen boldogultunk. A terminitol metróval, majd onnan busszal 16 megállót kellett menjünk a hotelig. Már kíváncsian vártuk, hogy mikor látjuk már azt a bizonyos hotelt, amely gyönyörűen festett a fényképeken. Na de sikerült megtalálni és pontosan úgy nézett ki, megnyugvás volt számunkra:) Bejelentkeztünk, már vártak minket, elfoglaltuk a szobánkat és csak ámultunk meg bámultunk!
Másnap reggeli után útnak indultunk, első utunk metróval az Ottaviano megállóig volt, hogy megnézzük a Szent Péter bazilikát és a Vatikáni múzeumot. Utána Colosseumhoz indultunk. Utána végigjártuk a Forum Romanumo, a Capitoliumot, Victor Emmanuel emlékművet. Utána átmetróztunk a Berberini (piros vonal) megállóhoz és megnéztük a Trevi kutat. Trevi kútnál iszonyú tömeg, ha pénzt akartam volna dobni (jobb kézzel a bal vállam fölött hogy mindenképp visszatérjek, ha valaki esetleg nem ismerné a babonát) nem biztos, hogy el tudtam volna hajítani a vízig, számomra olyan volt, mint egy mesevilág.  Csodálatos volt a látvány, de ez igy egész napra elég is volt, irány vissza a hotelbe, ami mesésen nézett ki. Mindenki nagyon kedves volt hozzánk, 4 csillagos volt, igy elkepzelhetően minden megtalalható volt benne és a reggelit is föltétlen meg kell emlitenem, fincsi volt. Na meg a terasz és a kilátás.. ennél jobbat nem is szeretett volna az ember.
Nade elérkezett a második nap, megterveztünk úticélunkat, aztan irány.. az Angyalvár. Csodálatos épület, na meg az a sok történelmi dolog, nagyon érdekelt bennünket, minden apró részletet elolvastunk a könyvecskénkből. Utunkat tovább folytatjuk a spanyollőpcsőhöz. Térkép segítségével a kis utcákon át eljutunk a spanyollépcsőig. Tele színpompás virágokkal, gyönyörű. Muszáj leülni a többi turista és római közé, és élvezni a pillanatot. Sajnos a templomba belépni nem tudtunk, de a mellette lévő lépcsőkről, gyönyörű kilátás van Rómára. Van itt egy híres hajó alakú kút is a Barcaccia, aminek a vize tán iható mi nem próbáltuk ki. A Via Condotti úton megyünk tovább a Pantheon felé. Az az utca tan a divat utcaja volt, eszmeletlen. Majd kovetkezett a Piazza Navona, ami sok apró szűk utcácskát von maga köré. Itt igazi olasz hangulatú tavernák találhatók, családias romantikus hangulattal. Mi is megálltunk egy kora délutáni ebédre. Nagyon finom volt, a férjem pizzát rendelt, én pedig carbonarat. Így megtudtuk kóstolni kétféle olasz ételt. Nagyszerű kimért bort is lehetett rendelni.
A harmadik napra is beterveztünk meg egy kis városnézést. Amit a térképen találtunk, mindent megnéztünk, még a negyedik napra is maradt. Oldalakat tudnék még mesélni, de inkább képekkel szeretném láttatni. Nagyszerű nyaralás volt! Érdemes elmenni Rómába, meg szeretnek sokszor visszatérni oda!

Beküldő: Laczko Sándor

Az élménybeszámoló nyereményjátékunkra érkezett, amiben prágai hétvégét sorsolunk ki.

Még nincs válasz. Legyél Te az első hozzászóló!

Hozzászólás írása

You must be logged in to post a comment.

Legutóbbi bejegyzések

Címkefelhő

Afrika Amszterdam Anglia Ausztria Bulgária Bécs Design hotelek Dubrovnik Egyiptom Firenze Franciaország Görögország Horvátország Hurghada Isztria Kanári-szigetek karácsony Kempinski Korfu külföldi szállodák last minute London luxus hotel Magas-Tátra megáll az ész München New York nyaralás nyereményjáték Nápoly Németország Olaszország Prága Párizs Róma Spanyolország statisztika Svájc Szlovákia síelés tengerparti szállodák Tunézia Törökország Velence érdekes hírek

Meta

Külföldi Szállodák .hu Blog is proudly powered by WordPress and the SubtleFlux theme.